فرمت:Word
تعداد صفحات:63
مقدمه
اصول
توصیههای اجرایی
انواع فرآیندها
سه نوع فرآیند کسب و کار وجود دارد
رفع کندی و ابهام در گردش اسناد اطلاعات در فرآیندهای کسب و کار
توسعه ارتباط کاری موثر در فرآیندهای کسب و کار
امکان طرحریزی فرآیندهای کسب و کار سیستم ارزیابی عملکرد مناسب
طراحی و آنالیز
پیکربندی
اجرایی کردن
ارزیابی
کاوش فرآیند
نظارت بر فعالیت تجاری
مزایای مدیریت فرآیندهای تجاری
استانداردهای مدیریت فرآیند کسب و کار
مدیریت فرآیند کسب و کار BPM چیست؟
تعریف فرآیند کسب و کار
انواع فرآیندهای کسب و کار
بهبود فرآیند
خودکار کردن فرآیند
سرویس چیست؟
واسط مستقل از نرم افزار
معماری اطلاعات Information Architecture
مدیریت محتوا
مدیریت دانش
آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم؟
فرهنگ جامع طراح
قابلیت ترکیب سرویس
مروری بر تحقیقات
معماری سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟
سرویسها چیستند؟
فواید SOA برای مشتریان بانکها
SOA و اوراق بهادار
تغییر معماری نرم افزاری بانکها کافی است؟
SOA در بانکداری اسلامی
تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا
معماری سرویس گرا چیست
زیربنای SOA
نقل و انتقال (Tranport)
رابطه بین BPM ، SOA و EA
منابع
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
در مدیریت فرآیند کسب و کار، تحول فرآیندی در سازمان تاثیر به سزایی بر اثرگذاری رویکرد فرآیندی دارد. تحول فرآیند، سیر تکاملی برنامهریزی شده فرآیندهای کسب وکار است که با استفاده از یک روش نظاممند و متدولوژی معین برای حصول اطمینان از اینکه فرآیندهای کسب و کار اهداف سازمان را دنبال میکند، به کار میرود. طراحی مجدد فرآیندها تفکر مجدد بر روی چگونگی انجام کلیه فرآیندها از ابتدای شروع تا انتهای تحویل محصول و خدمات فرآیند، در وضعیت موجود است. این امر با بهبود فرآیندها تفاوت دارد چراکه از یک روش جامع و کلینگر جهت فرآیندهای سازمان، با جای تشخیص و پیادهسازی تغییرات جزئی استفاده میکنند.مدیریت فرایندهای کسب و کار یا BPM، ریشه در .
مقالات بیشتر:
خلاصه کتاب حسابرسی 1-بصورت پاورپوینت
پاورپوینت کتاب فیزیک پایه 1-مکانیک+دانلود
کسب ,کار ,فرآیندهای ,فرآیند ,مدیریت ,کسب ,کسب و ,و کار ,فرآیند کسب ,فرآیندهای کسب ,کسب و
درباره این سایت